Check out the Latest Articles:
Share |
Eficientizarea Comunicării Interpersonale, Ediţia a 4-a

În viaţa de zi cu zi, acasă sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie să transmită mesaje şi să obţină anumite informaţii, aşa încât comunicarea devine esenţială. De fapt, comunicarea este atât de legată de problemele cotidiene încât este aproape imposibil să o separăm de acestea. Când nu primim o informaţie îndeajuns de repede ne confruntăm cu o problemă de comunicare. Când nu folosim tehnologia în mod corespunzător, ne confruntăm cu o problemă de comunicare. Când nu înţelegem noile structuri organizaţionale, ne confruntăm cu o problemă de comunicare. Când nu înţelegem cultura unui client străin, ne confruntăm cu o problemă de comunicare. Şi exemplele pot continua. Deoarece adesea eşuăm în identificarea problemelor de comunicare, suportăm costul ascuns de a nu le fi tratat.

Training-ul pe care îl propunem accentuează ideea că, dacă suntem dispuşi să ne schimbăm propriul nostru comportament pentru a dobândi unele abilităţi în planul comunicării, atunci ne putem cunoaşte mai bine semenii şi vom reuşi să construim relaţii bazate pe înţelegere şi respect reciproc. În acest sens, îţi punem la dispoziţie o serie de instrumente, susţinute de exemple practice, pentru a afla modul optim în care îţi poţi construi şi menţine relaţiile cu ceilalţi.

CUI SE ADRESEAZĂ TRAINING-UL:
Programul se adresează tuturor celor care vin frecvent în contact cu oamenii, indiferent că este vorba de o relaţie personală sau de una profesională sau de afaceri şi celor care din dorinţa de a se înţelege mai bine cu semenii lor, sunt interesaţi de eficientizarea relaţiilor interumane.

BENEFICII ŞI COMPETENŢE. La sfârşitul training-ului, participanţii:

  • Vor şti să transmită eficient mesaje verbale;
  • Vor putea utiliza în mod conştient comunicarea non-verbală;
  • Vor putea să comunice eficient chiar şi in situaţii delicate;
  • Vor putea recunoaşte şi evita erorile de comunicare;
  • Vor cunoaşte şi recunoaşte atât propriile stiluri de comunicare cât şi pe ale celorlalţi;
  • Vor şti să-şi construiască relaţii armonioase cu ceilalţi;
  • Vor cunoaşte si aplica trucuri si strategii de comunicare;
  • Vor putea utiliza comunicarea pentru maximizarea succesului;

AGENDA TRAINING-ULUI:

  1.  Relaţia dintre comunicare şi sentimentul stimei de sine;
  2. Comunicarea interpersonală verbală;
  • abilităţi de vorbire;
  • abilităţi de ascultare;
  • bariere în comunicare;
  1. Stilurile de comunicare şi interacţiunea acestora;
  2. Metode de evitarea conflictelor comunicaţionale;
  3. Comunicarea interpersonală non-verbală;
  4. Comunicarea asertivă, pasivă, agresivă;
  5. Tehnicile feedback;
  6. Inteligenţa emoţională şi comunicarea.

DATA:

9 decembrie, orele 17:00 – 20:00 şi 10 decembrie, orele 10:00 – 15:00.

LOCAŢIA: Cluj Community Center (în Sigma Center, Str. Republicii nr. 109, Cluj-Napoca). Fotografii ale locaţiei.

INVESTIŢIA ÎN TRAINING:

149 RON / cursant. Cursanţii beneficiază de un discount care poate fi cumulat:

  • de 10% dacă au mai participat la training-urile Institutului pentru Comunicare şi Cultură;
  • de 10% dacă se înscriu cu cel puţin şapte zile înainte de training;
  • de 10% dacă fac parte din aceeaşi organizaţie sau companie;
  • de 20% dacă sunt studenţi, masteranzi sau doctoranzi;
  • de 10% dacă sunt şomeri.

TRAINER (atestat CNFPA): Codruţa Porcar

Training-ul este conceput interactiv, partea practică reprezentând 70 % din curs şi se bazează pe studii de caz şi exemple practice, lucru în echipă, ilustrarea ideilor prin analogii, metode experienţiale, jocuri de rol şi feedback personalizat.

În urma participării la training, cursanţii vor obţine certificarea din partea Institutului pentru Comunicare şi Cultură sub forma unei diplome bilingve (română-engleză) personalizate, care atestă punctual competenţele profesionale dobândite.

Descarcă formularul de înscriere – link inactiv, înscrierile sunt  închise!



  1. Ai o întrebare sau un comentariu? Lasă un răspuns!