Check out the Latest Articles:
Share |
Training: Eficientizarea Comunicării Interpersonale

Ori de câte ori scriem sau vorbim, încercând să convingem, să explicăm, să influenţăm, să educăm, sau să îndeplinim orice alt obiectiv prin intermediul procesului de comunicare, urmărim în fapt să fim receptaţi, să fim înţeleşi, să fim acceptaţi sau să provocăm o reacţie, o schimbare de comportament sau de atitudine. Sensul, valoarea, aprecierea şi evaluarea unei comunicări depind în mod esenţial de particularităţile oamenilor care apelează la ea. Dar a comunica cu sens şi a comunica eficient, cu un scop, sunt abilităţi pe care ni le putem însuşi şi dezvolta prin practică.

CUI SE ADRESEAZĂ TRAINING-UL:
Programul vizează eficientizarea procesului de comunicare şi se adresează tuturor persoanelor care doresc să-şi îmbunătăţească abilităţile de comunicare în scopul de a crea şi întreţine relaţii durabile la locul de muncă şi în viaţa privată.

BENEFICII ŞI COMPETENŢE. La sfârşitul training-ului, participaţii:

  • Vor şti să transmită eficient mesaje verbale;
  • Vor putea utiliza în mod conştient comunicarea non-verbală;
  • Vor putea să comunice eficient chiar şi in situaţii delicate;
  • Vor putea recunoaşte şi evita erorile de comunicare;
  • Vor şti să-şi construiască relaţii armonioase cu ceilalţi;
  • Vor cunoaşte si aplica trucuri si strategii de comunicare;
  • Vor putea utiliza comunicarea pentru maximizarea succesului;
  • Vor putea aplica tipurile de limbaj cu impact pozitiv.

AGENDA TRAINING-ULUI:

  1. Componentele comunicării interpersonale;
  2. Comunicarea interpersonală verbală;
  3. – abilităţi de vorbire;
    – abilităţi de ascultare;
    – bariere în comunicare.

  4. Metode de evitarea conflictelor comunicaţionale;
  5. Comunicarea interpersonală non-verbală;
  6. Comunicarea asertivă, pasivă, agresivă;
  7. Feedback-ul în comunicarea interpersonală;
  8. Tehnici de comunicare persuasivă;
  9. Comunicarea cu persoane dificile;
  10. Managementul emoţiilor în comunicare.

DATA:

24 septembrie, orele 17:00 – 20:00 şi 25 septembrie, orele 10:00 – 15:00.

LOCAŢIA:

Cluj Community Center (în Sigma Center, Str. Republicii nr. 109, Cluj-Napoca). Fotografii ale locaţiei.

INVESTIŢIA ÎN TRAINING:

149 RON / cursant. Cursanţii beneficiază de un discount care poate fi cumulat:

  • de 10% dacă au mai participat la training-urile Institutului pentru Comunicare şi Cultură;
  • de 10% dacă se înscriu cu cel puţin şapte zile înainte de training;
  • de 10% dacă fac parte din aceeaşi organizaţie sau companie;
  • de 20% dacă sunt studenţi, masteranzi sau doctoranzi;
  • de 10% dacă sunt şomeri.

TRAINERI (atestaţi CNFPA):

Codruţa Porcar şi Cristian Hainic.

Training-ul este conceput interactiv, partea practică reprezentând 70 % din curs şi se bazează pe studii de caz şi exemple practice, lucru în echipă, ilustrarea ideilor prin analogii, metode experienţiale, jocuri de rol şi feed-back personalizat.

În urma participării la training, cursanţii vor obţine certificarea din partea Institutului pentru Comunicare şi Cultură sub forma unei diplome bilingve (română-engleză) personalizate, care atestă punctual competenţele profesionale dobândite.

Descarcă formularul de înscriere – link inactiv, înscrierile sunt închise!

Vezi galerie foto

Descarcă afisul evenimentului: .pdf, .jpg, .png



  1. Marian Dacian (Reply) on Saturday 14, 2010

    A fost un training exceptional datorita metodei de abordare adica exemple concrete cat si discutiile libere.Astept cu nerabdare training-ul despre vanzari.