Check out the Latest Articles:
Share |
Business Sales Training

Procesul de vânzare este un subiect care, într-o formă sau alta, ne interesează în egală măsură pe toţi. Profesionist sau nu, nimeni nu este scutit de necesitatea de a vinde: când facem o prezentare în public, când vrem să cucerim pe cineva, când vrem să ne convingem managerii să ne promoveze, când cerem o mărire de salariu, când vorbim despre un subiect oarecare, în fapt, ne vindem profesionalismul, personalitatea, ideile.

Toate acestea constituie mecanisme ale aceluiaşi proces de seducţie, iar programul Business Sales Training se concentrează asupra vânzării de produse şi servicii. Altfel spus, vânzarea care îi interesează pe toţi agenţii sau directorii de vânzări, consultanţii în domeniul asigurărilor, responsabilii de marketing sau întreprinzătorii privaţi care, zilnic trebuie să întocmească bonuri de comandă, au contracte sau negocieri de încheiat.

Cui se adresează training-ul?

  • Tuturor persoanelor interesate de creşterea volumului de vânzări, prin implicare activă în procese de planificare a vânzărilor, prezentare, negociere, convingere şi marketing;
  • Persoanelor care doresc să-şi dezvolte competenţele comunicaţionale în relaţia cu potenţialii clienţi.

Beneficii şi competenţe. La sfârşitul training-ului, participaţii:

  • Vor şti să prospecteze piaţa şi să stabilească întâlniri cu clienţii;
  • Vor putea să identifice corect nevoile clienţilor;
  • Vor cunoaşte etapele procesului de vânzare;
  • Vor şti să realizeze în mod profesional o vânzare;
  • Vor şti să contracareze obiecţiile clienţilor;
  • Vor şti cum să fidelizeze clienţii în cadrul procesului post-vânzare;

Agenda training-ului:

  1. Prospectarea pieţei:
    – cercetarea pieţei;
    – recunoaşterea tipurilor de clienţi;
  2. Stabilirea întâlnirilor cu clienţii şi crearea unei baze eficiente de date;
  3. Identificarea nevoilor specifice ale clienţilor;
  4. Cunoaşterea şi însuşirea etapelor procesului de vânzare: concepte, studii de caz, exerciţii aplicative;
  5. Cunoaşterea diferitelor tipuri de vânzări:
    – consultative;
    – tranzacţionale;
    – directe;
  6. Cunoaşterea tehnicilor eficiente de negociere;
  7. Tactici şi „arme” neconvenţionale în vânzări – Guerilla selling;
  8. Finalizarea cu succes a vânzării;
  9. After sales support: tehnici de fidelizare a clienţilor.

Data: 15 octombrie, orele 17:00 – 20:00 şi 16 octombrie, orele 10:00 – 15:00.

Locaţia: Cluj Community Center (în Sigma Center, Str. Republicii nr. 109, Cluj-Napoca). Click aici pentru a vizualiza fotografii ale locaţiei.

Investiţia în training: 249 RON / cursant. Cursanţii beneficiază de un discount care poate fi cumulat:

  • de 10% dacă au mai participat la training-urile Institutului pentru Comunicare şi Cultură;
  • de 10% dacă se înscriu cu cel puţin şapte zile înainte de training;
  • de 10% dacă fac parte din aceeaşi organizaţie sau companie;
  • de 20% dacă sunt studenţi, masteranzi sau doctoranzi;
  • de 10% dacă sunt şomeri

Locuri disponibile: maxim 15.

Traineri (atestaţi CNFPA): Codruţa Porcar şi Cristian Hainic.

Training-ul este conceput interactiv, partea practică reprezentând 70 % din curs şi se bazează pe studii de caz şi exemple practice, lucru în echipă, ilustrarea ideilor prin analogii, metode experienţiale, jocuri de rol şi feed-back personalizat.

În urma participării la training, cursanţii vor obţine certificarea din partea Institutului pentru Comunicare şi Cultură sub forma unei diplome bilingve (română-engleză) personalizate, care atestă punctual competenţele profesionale dobândite.

Descarcă formularul de înscriere – înscrierile sunt închise!

Descarcă afişul evenimentului: format .jpg, .png sau .pdf



  1. […] This post was mentioned on Twitter by I.C.C., I.C.C.. I.C.C. said: Va invitam la programul Business Sales Training – un must have pentru oricine doreste sa aiba succes in cariera… http://fb.me/uN9wZZOo […]